Subject: nõukogu koosoleku teade
From: Jõulumäe Tervisespordikeskus <[email-masked]>
To: "KUM min" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Fri, 14 Jun 2024 15:44:34 +0300

Teade:

Sihtasutuse Jõulumäe Tervisespordikeskus nõukogu 73. koosolek toimub
e-koosolekuna alates 14.06.2024.

Koosoleku päevakord:

1) Sihtasutuse Jõulumäe Tervisespordikeskus 2024. aasta esimese viie kuu
ülevaade

2) Sihtasutuse Jõulumäe Tervisespordikeskus 2024. aasta majandusaasta
eelarve muutmine

3) Sihtasutuse Jõulumäe Tervisespordikeskus aastate 2025-2028
finantsplaani kinnitamine

Lugupidamisega

--

Eido Tasalain

Sihtasutus Jõulumäe Tervisespordikeskus

juhatuse liige

Tel 5094895

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

www.joulumae.ee <http://www.joulumae.ee/>